Etapy współpracy z naszym biurem rachunkowym:
 
1. Spotkanie w siedzibie biura.  
 
Spotkanie w naszym biurze rozpoczyna współpracę z naszym biurem.
 
2. Podpisanie umowy.

Po zdecydowaniu się na współpracę z naszym biurem rachunkowym następuje podpisanie umowy z klientem. 
 
3. Stała miesięczna obsługa księgowo-kadrowa.

Po uzyskaniu danych od Państwa firmy nasze biuro sporządza lisy płac, deklaracje ZUS oraz inne niezbędne dokumenty i dostarczają  je Państwu e-mailowo lub w siedzibie biura rachunkowego. 
 
4. Dostarczanie dokumentów.

Do dnia 10-go następnego miesiąca klient dostarcza do naszego biura komplet dokumentów za poprzedni miesiąc, które niezbędne są do sporządzenia ewidencji oraz deklaracji podatkowych. 
 
5. Deklaracje podatkowe.

Nasze biuro rachunkowe sporządza wszystkie deklaracje podatkowe i dostarcza je do właściwych Urzędów Skarbowych za pomocą elektronicznej wysyłki. Istnieje także możliwość przygotowania druków przelewów bankowych na podatki i składki ZUS.
 
7. Informacja o wynikach finansowych.

Po weryfikacji i zaksięgowaniu dokumentów informujemy Państwa telefonicznie, e-mailowo lub osobiście o wynikach finansowych i wysokości podatków. 
 
8. Kontrole w Urzędzie Skarbowym i ZUS

W razie ewentualnych kontroli nasze biuro rachunkowe reprezentuje Państwa przed Urzędem Skarbowym i ZUS.
 
9. Archiwizacja dokumentów.

Dokumenty po zaksięgowaniu mogą być Państwu oddane lub mogą pozostać do zamknięcia roku podatkowego w siedzibie naszego biura rachunkowego w zależności od Państwa oczekiwań.
Biuro Rachunkowe Delux sp. z o.o.
Ul. Wileńska 69/107
03-416 Warszawa
Liczba odwiedzin: 25780